Французький концерн PSA, що об’єднує марки Peugeot, Citroen, DS та  Opel, рапортував про те, що у першому півріччі 2020 року, незважаючи на коронавірус та економічну кризу, зміг отримати прибуток. У презентації до цього релізу несподівано було оголошено про роботу над новою електричною платформою eVMP, на якій базуватимуться старші електромобілі групи.

Зараз у PSA є електрична версія більш компактною платформи CMP, на якій вже побудовані електрокари Peugeot e-208 і e-2008, Citroen e-C4, Opel Corsa-e і новий Opel Mokka-e. Всі вони оснащені 136-сильними електромоторами, переднім приводом і батареєю на 50 кіловат-годин.

Нова архітектура eVMP об’єднає старші моделі на кшталт Peugeot 308 або Opel Astra. Вона передбачає встановлення переднього або повного приводу, сумарну потужність моторів до 340 кінських сил, а також батареї ємністю від 60 до 100 кіловат-годин. В останньому випадку запас ходу зможе досягати 650 км на одному заряді.

Ще одна цікава характеристика платформи: ємність енергії батареї, що розташована в підлозі. Судячи з презентації, кожен метр колісної бази здатний вміщати акумулятори загальною місткістю до 50 кіловат-годин. Іншими словами, в Peugeot 3008 з колісною базою в 2650 мм влізе батарея майже на 134 кіловат-години.

Першим електромобілем на базі eVMP стане якраз новий Peugeot 3008, який з’явиться у 2023 році. Важливо відзначити, що буква «М» в назві платформи означає модульність. Можна припустити, що на цьому шасі можуть бути побудовані і більші електромобілі на зразок Peugeot 508 або Opel Insignia.