Компанія Peugeot оголосила про те, що з 2019 року почне переводити всі свої моделі на електропривід. Щоб відзначити цю віху, французький автовиробник змінив написання свого слогану MOTION & EMOTION, який використовує з 2010 року.

Новий варіант – MOTION & e-MOTION. Відокремлення літери «e» та її “перефарбування” покликані підкреслити зв’язок c електрикою. Цей слоган французи вже використовували для концепту e-Legend, а також для плагін-гібридних варіантів моделей 3008 і 508.

У зв’язку з цим не можемо не нагадати, що в автомобільному світі вже існують інші “і-Моушн”. Це розкішні електрокари Fisker EMotion дизайнера Хенріка Фіскера та MG E-motion, який належить китайцям SAIC британської марки MG Motor.

Електрифікувати модельний ряд має намір не тільки Peugeot. Аналогічної стратегії дотримуються всі бренди, що входять до групи PSA: Citroen, DS Automobiles та Opel з його британським “двійником” Vauxhall. Навесні минулого року концерн вже відкрив новий підрозділ Low Emission Vehicles Business Unit, який відповідає за електромобільні програму.