Славетне італійське дизайн-ательє Pininfarina вже декілька років виношує план стати повноцінним виробником дуже дорогих автомобілів. У серпні 2019 року компанія представила на закритому заході концептуальний купеподібний кросовер Pura Vision, мета якого полягала в тому, щоб показати обраним гостям напрямок майбутніх товарних машин Pininfarina. Про кросовер ніяких деталей відомо не було, однак нещодавно про цей проект все ж з’явилася нова інформація.

Як повідомляє британське видання Autocar, своєю розробкою Pininfarina збирається відкрити новий сегмент, який можна описати як «розкішні транспортні засоби, що не заподіюють шкоди довкіллю» (Sustainable luxury vehicle – SLUV). Pura Vision жодним чином не відноситься до агресивних позашляховиків: машина має широкий кузов з невеликим кліренсом, довгий капот, але короткі звиси, сильно нахилене назад лобове скло, а також повністю скляний дах. У всякому разі, так її описує Autocar, фото автомобіля у вільному доступі все ще немає (зверху лише ілюстрація того, яким він може бути).

Pininfarina з ідейної точки зору хоче створити щось середнє між кросовером Lamborghini Urus та спорт-універсалом Porsche Panamera Sport Turismo. Головний дизайнер Pininfarina Лука Боргоньо каже, що при розробці дизайну нової машини він надихався минулими шедеврами ательє: зокрема, в лініях капота можна буде прочитати мотиви купе Cisitalia 202 1947 року, а в скляному даху – відсилання до Alfa Romeo 6C 3000 Superflow 1953 року.

Alfa Romeo 6C 3000 Superflow
Pininfarina Cisitalia 202 1947 року

Скляний дах залишиться і у серійної версії Pura Vision. Її встановлять на міцний алюмінієвий каркас, покликаний захищати при перевороті. Також скло отримає спеціальне покриття, яке буде відображати прямі сонячні промені та дозволить салону залишатися прохолодним спекотного літнього дня.

Lamborghini Urus
Porsche Panamera Sport Turismo

Автомобіль оснастять двома електромоторами з сукупною потужністю 1000 к.с., запас ходу оцінюється у 550 км. До 100 км/год Pura Vision зможе розганятися за 3 сек, максимальна швидкість становитиме 300 км/год.

Pura Vision планували публічно представити на автофестивалі Concours d’Elegance в Пеббл Біч (США), який був запланований на 16 серпня. Але 23 квітня оголосили, що фестиваль скасований через загрозу поширення корона вірусу.

Очікувана вартість кросовера – приблизно 300 000 євро. Виробництво Pura Vision Пінінфаріна планує налагодити наприкінці 2022 року в Італії, зараз керівництво компанії підшукує під Туріном майданчик для будівництва заводу.

Однак є «але». Минулого тижня Pininfarina покинув генеральний директор Майкл Першке, який як раз і курирував проект наддорогого кросовера. Він натякнув, що кошторис проекту зростає і фінансування з боку власника ательє – індійської компанії Mahindra – вже не вистачає, будуть потрібні інвестиції від сторонніх фірм.

«Потрібні співінвестори – один або два. Можна спалити купу грошей у прагненні стати виробником електромобілів», – заявив Першке.

До речі, нещодавно вченим вдалося створити батарею, з якою електрокари можуть проїжджати 2000 км.