social-m3-meta

Глава компанії Tesla Ілон Маск підтвердив, що новий хетчбек Model 3 отримає модифікацію з «розумною» пневматичною підвіскою коліс. У своєму Twitter він також пояснив, що ця опція з’явиться «разом з двомоторною конфігурацією» – все це станеться протягом шести місяців.

Пневматична підвіска – це використання повітряних балонів замість пружин. Така конструкція покращує плавність ходу і дозволяє на ходу міняти характеристики шасі: зменшувати або збільшувати дорожній просвіт, робити пружні елементи жорсткіше чи м’якше і т.д. «Розумною» підвіску називають за те, що комп’ютер в реальному часі змінює її характеристики залежно від дорожніх умов. Недоліками пневмопідвіски є її вартість, а також нижча надійність в порівнянні із звичайними пружинами.

Під двомоторною конфігурацією мається на увазі повнопривідна Tesla Model 3 – для електрокарів характерне використання двох двигунів для передньої і задньої осі замість традиційних для машин з ДВЗ трансмісійних хитрощів. Очікується також, що в майбутньому з’явиться заряджена версія Model 3, проте це станеться не раніше середини 2018 року.

Причини такого поступового виводу на ринок модифікацій Model 3 досить прості. По-перше, задньопривідна модель простіша у виробництві, що дозволяє зекономити ресурси та час. Теж ж саме стосується і опцій. По-друге, у компанії доки фізично не здатні задовольнити попит на новинку – черга з охочих і так розтягнулася більш ніж на рік, а тому Model 3 доки можна замовити лише у відносно скромних комплектаціях, щоб багаті клієнти купували дорожчі Model S і Model X. Для останніх пневмопідвіска є стандартним оснащенням, а повний привід доступний вже зараз – його не потрібно чекати, як у випадку з ” трійкою”. Більше того, не бажаючи знижувати темпи зростання продажів, Tesla оголосила істотні знижки на Model X і Model S, які є в наявності у дилерів.