Компанія Polestar, яка минулого року перетворилася із спортивного підрозділу Volvo в самостійного автовиробника у складі Volvo Car Group, майже завершила розробку двох повністю електричних моделей – Polestar 2 і Polestar 3. Про це повідомляє Autocar з посиланням на Томаса Інгенлата – колишнього старшого віце-президента по дизайну Volvo, який нині займає пост гендиректора Polestar.

Авторитетне британське видання узяло у пана Інгенлата інтерв’ю, в якому той розкрив подробиці про плани Polestar. Так, перша модель бренду – представлене в минулому жовтні 600-сильне плагін-гібридне купе Polestar 1 – коштуватиме понад 150 тис. євро. Завод для його серійного виробництва почали будувати в листопаді в китайському місті Ченду.

Усі наступні моделі Polestar будуть повністю електричними – і доступнішими. Вищезгадані Polestar 2 і 3 – це средньорозмірний легковий електрокар, націлений на конкуренцію з Tesla Model 3, і кросовер. На відміну від «одиниці», яка заснована на створеному Інгенлатом у 2013 році Volvo Concept Coupe, електромобілі отримають унікальні кузови, що не мають нічого спільного з моделями Volvo. При цьому Polestar продовжить використовувати модульну платформу Volvo, фірмову світлодіодну оптику «Молот Тора» і елементи дизайну інтер’єру.

З цими трьома моделями Томас Інгенлат розраховує за п’ять років вийти на сукупний обсяг виробництва понад 50 тис. машин в рік. Випуск купе на потужностях Polestar Production Centre стартує в середині 2019 року.