У Китаї відбулася прем’єра базової версії електрокара Porsche Taycan. На відміну від автомобілів, які ми бачили досі, новинка відрізняється відсутністю переднього електромотора та повного приводу: у рух її приводять тільки задні колеса.

Головна перевага базової версії – низька вартість. У Піднебесній за такий Taycan просять приблизно на 36 тисяч доларів менше (125,5 тис. доларів), ніж за найдешевшу повнопривідну модифікацію 4S.

Недоліком є ​​зниження потужності та динаміки. Силовая установка, яка тут представлена одним мотором, видає 408 або 476 к.с. в залежності від версії. У топовому виконанні електрокар прискорюється до 100 км/год за 5,4 секунди. Максимальна швидкість найслабкішого Porsche Taycan досягає 230 км/год проти 250 км/год у повнопривідного 4S. Відсутність повного приводу також неминуче позначилася на керованості машини, особливо на слизьких покриттях.

Що стосується запасу ходу, то одномоторний Porsche Taycan з базової батареєю (79,2 кВтгод) може проїхати до 414 км, а з топовою (93,4 кВтгод) – до 489 км. У прес-релізі стверджується, що цифри запасу ходу наведені за чинною у Китаї методикою NEDC, проте це схоже на помилку.

По-перше, сам Porsche глобально перейшов на більш сучасну методику WLTP. А по-друге, задньопривідна машина повинна бути лише трохи економічнішою за повнопривідну, і це як раз підтверджується показниками моделі Taycan 4S за WLTP: 407 та 463 км.

Чи буде новий базовий Taycan представлений де-небудь за межами Китаю поки не ясно.