За підсумками продажу нових автомобілів в Європі у минулому місяці (серпні) електрокар Porsche Taycan обігнав усі інші моделі марки. Його купили 1183 людини – на 86 більше, ніж обрали другий за популярністю Porsche 911.
Taycan посів 15-е місце за популярністю серед усіх електромобілів, куди входять, зокрема, і бюджетні автівки, та 5-е місце серед седанів сегмента E, до якого відносяться, наприклад, Audi A6, BMW 5-Series і Mercedes E-Class.
One remarkable fact of August’s new car regs in 🇪🇺 is the position of #PorscheTaycan. It was Porsche’s bestselling product counting for almost 1/4 of total volume. #Taycan was 5th bestselling car in E-segment, 15th bestselling electric car. Source: JATO #carindustryanalysis pic.twitter.com/AQAkdISCp9
— Car Industry Analysis (@lovecarindustry) September 22, 2020
Цікаво, що поява Taycan буквально обвалила продаж близькою за розмірами паливної моделі Porsche Panamera. У серпні попит на неї звалився на 71% – до 278 реалізованих машин. На цьому тлі нещодавні заяви керівництва компанії про те, що нова Panamera буде електрокаром, виглядають цілком логічними.
Єдиною моделлю Porsche з двигуном внутрішнього згоряння, популярність якої у серпні виросла, стало крос-купе Porsche Cayenne Coupe: його продаж склав 554 автомобілі, що на 29% більше, ніж за аналогічний період минулого року.