У 2012 році компанія Tesla почала випускати електричний ліфтбек Model S, який відразу ж показав бензиновим конкурентам, що з електромоторами навіть машини сімейного типу можуть володіти величезною динамікою. Але час йде, і цього вересня у американців з’явився суворий конкурент в особі фастбеку Porsche Taycan Turbo S.

Німецькі колеги з видання Vox Automobili вирішили протестувати обидва автомобілі на злітній смузі, оцінивши не тільки їх динамічні характеристики, але й керованість.

Заїзди проводилися, як бачимо відеоролика, на вологій трасі. Хтось скаже, що це мінус, проте машини знаходилися в рівних умовах, до того ж, вологе покриття дозволяє виявити усі недоліки шасі в умовах дефіциту зчеплення.

Що ж показали заїзди? При старті з місця Porsche Taycan анітрохи не поступився Tesla Model S, а на великій швидкості німецька машина навіть виривається вперед. На сухому покритті, як пишуть колеги, тенденція зберігається, і Taycan випереджає свого суперника. Це дуже цікаво, адже офіційні технічні характеристики свідчать, що Model S здатна прискорюватися до 96 км / год за 2,5 секунди, а Taycan – за 2,6.

Також був проведений тест на керованість, і Tesla Model S на швидкості 90 км/год продемонструвала «недостатню обертальність», ледь не збивши встановлені на її шляху конуси. Баланс шасі Porsche Taycan можна оцінити як нейтральний – новий електрокар без проблем виконав це ж завдання на швидкості 97 км/год.

Однак є один дуже важливий нюанс. Справа в тому, що для заїзду журналісти використали Tesla Model S у модифікації P100D, яка вже не випускається. Логічніше було б, якби німці взяли для випробовувань оновлену Model S 2019 року з іншими двигунами. До того ж, дуже скоро Tesla випустить нову високопотужну версію Model S, яка отримає назву Plaid. Тому, вочевидь, американці ще не програли битву.