Porsche-Mission-E-электромобиль-цена-украина

Фінансовий директор Porsche Лутц Мешке розповів в інтерв’ю виданню Automotive News Europe про комерційну частину стратегії електрифікації бренду. За словами топ-менеджера, компанія збирається встановити нові стандарти для електричного транспорту, за п’ять років вклавши в розробку електромобілів і плагін-гібридів понад 3 млрд євро. Для нішевого виробника це серйозне навантаження на бюджет, але Porsche ,буде намагатися не втратити прибутковості, яка нині знаходиться на рівні в 15%.

Випускаючи плагін-гібриди на зразок нового Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, марка витрачає додаткові 8-10 тис. євро, які не закладає в кінцеву ціну, щоб не відлякати покупців. Це розглядається як інвестиція в майбутнє. Лутц Мешке відмітив, що перехід від традиційного авторинку до ринку EV – процес поступовий, і реструктуризація Porsche також відбуватиметься поступово. Фінансове планування припускає щорічне скорочення витрат в тих областях, в яких це можливо без збитку для розробки і персоналу. При цьому на відміну від спорідненої Audi, яка на фоні Дизельгейта відмовилася від створення дизельного V6 нового покоління, Porsche не знімає з рахунків ДВС на «важкому» паливі, оскільки половина його не спортивних моделей, які продаються зараз в Європі, працюють на дизелі. Новий кросовер Cayenne також розроблявся з розрахунком на дизель, хоча у нього з’явиться і версія E-Hybrid.

В цілому Porsche збирається паралельно продавати автомобілі з ДВЗ, плагін-гібриди і електрокари близько десяти років. Перша повністю електрична модель – спорткар Mission E – вийде на ринок у 2019 році.