Австрійський стартап братів Крайзель, який відомий світу переобладнаним позашляховиків Merсеdes G-Class і Hummer H1 Арнольда Шварценеггера на електромобілі та випуском дрібносерійної реплікі рідкісного гоночного Porsche 910 з ціною 1 мільйон євро, представив свій новітній проект – невелику пожежну машину. Її побудували на основі Mercedes Sprinter спільно з виробником пожежних автомобілів Rosenbauer для фірми LINZ AG міста Лінца, яка працює в області енергопостачання, комунальних послуг та громадського транспорту.

Kreisel Electric забезпечив машину 163-сильним електромотором і чотирма батареями власної розробки. Їх сукупна ємність становить 86 кВтгод- досить скромний показник, враховуючи, що мова йде про 7,5-метровий автомобіль, маса якого з екіпажем і обладнанням може досягати 5,3 тонни. Проте, цього достатньо, щоб подолати на одному заряді 160 км. Оскільки подібна спецтехніка рідко їздить на великі відстані, такий запас ходу дозволить новинці без проблем нести повсякденну службу. При необхідності акумулятори можна зарядити на 90% за 1 год 20 хв, використовуючи 50-кіловатний зарядку.

Kreisel Electric – не автовиробник і навіть не виробник батарей, хоча при новій штаб-квартирі стартапу є і цех для збірки електрокарів, і повністю автоматизована лінія для дрібносерійного випуску блоків акумуляторів. Основна сфера діяльності сімейної компанії – розвиток технологій. Її власні літій-іонні батареї, як стверджується, легше, ефективніше і дешевше, ніж у всіх конкурентів. Брати Крайзель планують працювати на міжнародному рівні, продаючи ліцензії на свої розробки стороннім фірмам, і вони вже досить далеко просунулися в цьому напрямку. При цьому до електрифікації спецтехніки, таксі та громадського транспорту Kreisel Electric проявляє особливий інтерес.