PSA-RDE-01

з 1 вересня 2017 року в країнах ЄС набувають чинності нові стандарти випробувань на шкідливі викиди двигунів автомобілів. Згідно з оновлених правил, сертифікаційні випробування проводитимуться в два етапи: спочатку фахівці проведуть лабораторні тести WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure), потім продукцію чекає перевірка в умовах реального руху – RDE (Real Driving Emissions).

Новий порядок прийде на зміну регламенту NEDC (New European Driving Cycle), який, на думку європейських фахівців, не відображає реальні умови експлуатації автомобілів. У Європі вважають, що нові тести дозволять не лише отримувати надійніші результати, але посприяють поліпшенню конкурентоспроможності в автопромі.

Для тестів WLTP фахівці розробили єдині методики, їх можна повторити в лабораторних умовах в будь-якій країні Європи. У свою чергу випробування RDE проходитимуть на звичайних дорогах (є також рекомендації до типу доріг і супутніх умов, проте вони не жорстко стандартизовані).