Компанія Renault представила новий електромобіль – хетчбек Megane eVision. Виробник відразу пояснив: це концепт, на основі якого у 2021 році представлять серійну модель. За словами головного виконавчого директора Renault Лука де Мео, Megane eVision на 95% відповідає зовнішньому вигляду товарної машини.

Megane eVision – це хетчбек гольф-класу, третій у своєму роді після Nissan Leaf і Volkswagen ID.3 (переробки з бензинових машин не беремо до уваги). Відмова від ДВЗ дозволив зробити автомобіль досить коротким без шкоди для внутрішнього простору. Довжина машини становить лише  4,21 метра, ширина – 1,8 метра.

Як і Nissan Ariya, новинка побудована на новій, повністю електричній платформі CMF-EV. Водночас у нового електромобіля Рено тільки передній привід. Разом з новою платформою електрокар отримав незалежну задню підвіску.

Потужність двигуна становить 217 к.с. До «сотні» він розганяє 1650-кілограмовий електрокар менш ніж за 8 секунд. Цікаво, що в Renault зберегли вірність індукційним моторам і не перейшли на двигуни на постійних магнітах, які зараз ставляться на більшість електрокарів. Як правило, індукційні мотори є асинхронними, проте в Renault Zoe використовується досить рідкісний тип синхронного мотора на індукційних магнітах.  Є висока ймовірність, що двигун Megane eVision того ж рідкісного типу.

Ємність тягової батареї становить 60 кВтгод. Запас ходу поки не підрахований. Зате відомі параметри зарядки. Машина приймає постійний струм потужністю до 130 кВт, що не погано, але не є рекордом. А ось бортову зарядку для змінного струму на 22 кВт можна сміливо назвати однією з найкращих в світі.

Цікаво ім’я новинки – Megane. Так називається модель з двигуном внутрішнього згоряння, останнє покоління якою випускається з 2016 року і у 2021 або 2022 році, ймовірно, буде замінено. Виходить, що в Renault зважилися змінити свій бестселер на електрокар. Принаймні Лука де Мео так висловився з цього приводу: «Megan eVision є Меганом, який був розроблений нами заново».