До 2022 року Renault випустить два серійних електричних кросовери на новій модульній платформі CMF-EV. Одна модель буде ставитися до категорії компактних кросоверів (довжиною приблизно 4,5 м), друга – до класу крос-хетчбеків (модель на базі Renault City K-ZE, що вже продається в Китаї). Особливістю машин стане ретельно опрацьована обтічність – краща, ніж у звичайних авто.

 «У світі електромобілів ми особливо чуйні до коефіцієнта аеродинамічного опору. Зокрема, завдяки поліпшенню аеродинаміки запас ходу на одному заряді сягатиме 550 км», – цитує британське видання Autocar Жиля Нормад, директора електромобільного напрямку Renault.

Електромобільні платформа CMF-EV розробляється спільними зусиллями інженерів альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi. Вперше її використовували для концепту Morphoz, який представили у березні 2020 року (на фото). Особливість шоу-кара – довжина кузова, що може змінюватися. Таким чином, Renault продемонструвала гнучкість нової платформи (можна створювати машини різних класів без великих додаткових вкладень). Морфоз оснащений одним електромотором, він встановлений на передній осі. У міському режимі віддача двигуна програмно обмежена 134 к.с., для міжміських поїздок потужність може бути збільшена до 214 к.с.

Зараз глобальна лінійка електромобілів Renault складається з квадрицикла Twizy, хетчбека Zoe, фургона Kangoo ZE та комерційного автомобіля Master ZE.