Невеликі вантажні автомобілі, зроблені з звичайних хетчбеків, кросоверів або універсалів, – не така вже й рідкість в Європі, особливо у Великій Британії. Вони обкладаються меншим податком, тому і настільки привабливі для власників малого бізнесу. Тепер одним таким фургончиком стало більше.

Вантажна модифікація, що позначається приставкою Van, з’явилася у електричного хетчбека Renault Zoe – причому зовні відрізнити її не так вже й просто. Заклеєні непрозорою плівкою задні бічні стекла цілком можуть зійти за тоновані, а вантажна натура Zoe Van проявляється тоді, коли відкриту задні дверцята.

Заднього ряду сидінь у електромобіля немає, замість них тут знаходиться вантажний відсік об’ємом 1 кубометр з прогумованою підлогою та перегородкою, яка захищає водія та пасажира від вантажу. Заявлена вантажопідйомність Zoe Van – 387 кг. Оснащення початковій комплектації фургона для комерційної моделі пристойне: «в базі» є 10-дюймовий екран для віртуальних приладів, мультимедіасистема із семидюймовим дисплеєм та підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, а також кондиціонер і круїз-контроль.

Електромотор на Zoe Van розвиває 107 к. с. – 135-сильної версії, як у пасажирського варіанту хетчбека, для фургона не передбачено. Заряду тягової батареї ємністю 52 кВтг вистачить на 394 км пробігу по циклу WLTP. Набір першої «сотні» у фургона займає 11,4 секунди (максимальна швидкість – 135 км/год). Поповнити заряд батареї на 80% від 50-кіловатного терміналу постійного струму можна за 1 годину 10 хвилин.

У Великій Британії Zoe Van коштує мінімум 25 180 фунтів (32 тис. доларів).