Американський стартап Rivian приступив до створення власної зарядної мережі, яка буде називатися Rivian Adventure Network. Для цього компанія стала переманювати фахівців у Tesla. Як пише Electrek.co, з березня в Rivian перейшов колишній головний фахівець із зарядних мереж Tesla Каррінгтон Бредлі.
Моделі Rivian можна заряджати на публічних зарядках з кабелями стандарту CCS. До того ж, компанії навряд чи вдасться у найближчому майбутньому наблизитися до Tesla за кількістю суперчарджерів. Однак ідея Rivian полягає в іншому.
Річ у тім, що пікап R1T та позашляховик R1S по суті стануть першими серійними електромобілями в світі, які здатні пересуватися дуже поганими дорогами та бездоріжжям. Іншими словами, вони призначені для експлуатації в місцях з погано розвиненою інфраструктурою.
У таких районах, що логічно, спостерігається дефіцит зарядних станції – останні у переважній більшості розташовуються в містах та вздовж великих автомагістралей. Саме там і будуть створюватися фірмові зарядки Rivian з потужністю терміналів по 200 кіловат.
В першу чергу йдеться про національні парки, куди зможуть подорожувати власники екологічно чистих позашляховиків. Наприклад, одна з перших зарядок з’явиться у містечку Моаб в штаті Юта, який є центром регіону, що відомий своїми красивими горами з древнього червоного пісковика.
Спочатку виробництво пікапів R1T мало стартувати уже наприкінці 2020 року. Для цього компанія переобладнала колишній завод Mitsubishi в Іллінойсі. Однак через коронавірус та економічну кризу роботи були припинені приблизно на два місяці (зараз вони поступово відновлюються), тому плани можуть дещо змінитися.