Ще в листопаді 2017 року Tesla представила прототип електричного тягача Semi, тоді ж компанія почала приймати на нього попередні замовлення. Однак відтоді інформації про нього було небагато, і тепер керівник Tesla Ілон Маск заінтригував потенційних покупців новими подробицями про важливу характеристику новинки – запас ходу.

За словами Маска, на одному заряді Semi здатний долати до 1000 км шляху, і домогтися такого показника компанії допоможе новий структурний дизайн батареї. «Отримати запас ходу у 500 км, я думаю, досить легко, за умови, якщо фура везе вантаж вагою 40 тонн. Для далеких перевезень ми зможемо збільшити запас ходу до 800 км, а згодом – до 1000 км», – сказав він. Нагадаємо, під час прем’єри тягача в 2017 році Маск заявляв, що в базовій комплектації серійну вантажівку зможе проїжджати на одному заряді 300 миль (483 км), а в топ-версії Long Range – 500 миль (805 км). До речі, ціни будуть починатися зі $150 000 за звичайну версію і зі $180 000 – за «далекобійну».

Протяжність 80% маршрутів для магістральних вантажівок в США становить близько 400 миль (640 км), це означає, що Tesla Semi добереться до місця і повернеться назад майже за одне заряджання. Спеціально під свою новинку компанія планує розгорнути мережу «мегазаправок», за допомогою яких можна заповнити 80% запасу енергії батарей лише за 30 хвилин.

Ще одна цікава особливість полягає в тому, що електровантажівка Tesla буде важити на одну тонну більше, ніж середньостатистичний дизельний тягач, через що її загальна вантажопідйомність стане менше, оскільки на дорогах США діє обмеження маси в 40 тонн. Однак, за словами Маска, з часом цю проблему вирішать.

Випуск Semi вже кілька разів переносився. Спочатку планувалося, що його складання налагодять в 2020 році, потім з’явилася інформація, що виробництво почнеться не раніше 2021-го.