largest-electric-vehicle-1

Швейцарський підрозділ компанії Kunh, який продає і обслуговує техніку Komatsu в Європі, створив спільно з компанією Lithium Storage GmbH «найбільший у світі електрокар» – E-Dumper. Проект отримав підтримку влади Швейцарії і тепер машина проходить випробування.

Йдеться про переведення б/в кар’єрного самоскида Komatsu HD 605-7 на електротягу. Насправді, ця машина лише з натяжкою може називатися найбільшим у світі електрокаром. Річ у тому, що вантажопідйомність моделі HD 605-7 – «всього» 65 тонн. В той же час, ті ж білоруські вантажівки «Белаз» здатні перевозити на порядок більше вантажу і в рух приводяться саме електромоторами.

Різниця в тому, що в «Белаз» і подібних ним машинах електромотор живиться від електрики, яка виробляється дизель-генератором. Фактично, електропривод потрібний лише для того, щоб відмовитися від громіздкої трансмісії.

45-тонний електрокар на базі Komatsu HD 605-7, у свою чергу, не лише отримав електропривод, але і батарею, повністю позбавившись від дизельного двигуна. Потужність акумуляторів рекордна – аж 700 кіловат-годин.

Запас ходу не повідомляється, але творці відмічають, що зазвичай в день така вантажівка 20 разів опускається в кар’єр і піднімається назад. При цьому на спуску двигуни працюють як генератори, видаючи струм потужністю до 40 кВт.

Це пілотний проект, проте партнери відмічають, що у разі успіху вони готові налагодити дрібносерійну переробку уживаних кар’єрних самоскидів в електромобілі.