На «Скляній мануфактури»Volkswagen у Дрездені (Німеччина) почалося серійне виробництво хетчбека ID.3. Після заводу в Цвіккау це другий майданчик, на якому випускається ця модель.

«Скляна мануфактура» Volkswagen є одним з найбільш незвичайних заводів світу. Ця одна з визначних пам’яток Дрездена, де прозорі стіни дозволяють безпосередньо спостерігати за процесом складання автомобілів прямо з вулиці.

На початку цього року виробництво на «Скляній мануфактури» було модернізовано з урахуванням вимог до моделей на основі платформи MEB. Перші перетворення перед випуском ID.3 проводилися влітку 2020 року. На цьому етапі було модернізовано один з семи ділянок – «мар’яж», на якій кузов стикується з ходовою частиною. Серед інших заходів з переобладнання підприємства – зведення системи для встановлення панорамного даху та адаптація захватних пристроїв, призначених для монтажу місця водія та сидінь.

Як і під час виробництва e-Golf, який  виписукали в Дрездені з 2017 року по 2020 рік, ID.3 виготовлятиметься в одну зміну з понеділка по п’ятницю. Водночас тижневий обсяг виробництва становитиме 35 екземплярів. Наразі на підприємстві працюють 380 співробітників.

«Скляна мануфактура» – вже четверте підприємство концерну в світі, яке освоїло випуск електромобілів Volkswagen на платформі MEB. Перші електрокари на її основі були зроблені на вищезгаданому заводі у Цвіккау. Наприкінці 2020 року виробництво моделей на платформі MEB стартувало на майданчиках Антін та Фошань в Китаї. Загальна виробнича потужність чотирьох заводів становить понад 900 тисяч авто на рік. Також під випуск електрокарів нового модульного сімейства планується перетворити майданчики Volkswagen у німецькому Емдені, Ганновері та Чаттанузі (США).