У Швеції завершилися випробування інноваційної автомобільної дороги з вбудованою в її поверхню бездротовою зарядкою для електромобілів. Проєкт, створений ізраїльською компанією ElectReon, продемонстрував працездатність навіть при поганих погодних умовах – під час снігу, дощу та льоду. Тобто, його визнали цілком успішним, повідомляє Autoevolution.

Тестова ділянка дороги протяжністю 1,65 км була прокладений в місті Готланд. Під асфальтом розмістили зарядні котушки та необхідну для їхньої роботи електрику, а тестову вантажівку оснастили приймачем бездротової зарядки. Поки зарядні котушки встановлені на 200-метровій ділянці дороги, але цього виявилося достатньо для тестів.

За підсумками випробувань було встановлено, що батареї електромобіля здатні ефективно заряджатися при русі зі швидкістю до 60 км/ од, водночас на можливість передачі енергії не впливає ані сніг, ані лід (що покривають проїжджу частину). Середня швидкість зарядки становить 70 кВт за один проїзд тестовим відрізком.

«Зарядка електричних вантажівок, створених для перевезень на довгі відстані, безпосередньо під час їхньої поїздки – це справжній технологічний прорив, який став можливий після багатьох років наполегливої ​​праці. Успішні випробування наблизили нас до кінцевої мети – зробити революційну бездротову зарядку для електромобілів просто під поверхнею дороги», – заявив глава ElectReon Орен Езер.

Відзначимо, що раніше аналогічна тестова ділянка дороги протяжністю 2 км була організована в Ізраїлі в муніципалітеті Тель-Авів-Яффа. Як пілотну ділянку обрали 2-кілометрову дорогу, що зв’язує автобусним маршрутом залізничну станцію «Тель-Авів – Університет» і автобусну станцію «Клацкіна». Ї 600-метровий відрізок спорядили зарядною інфраструктурою.