У 2017 році автомобільна група Renault-Nissan-Mitsubishi реалізувала 91 тис. електромобілів – на 11% більше, ніж у 2016-му. Такі дані опублікував сам франко-японский альянс.

В цілому три бренди продали вже 540 623 повністю електричні машини – вважаючи з 2010 року, коли вийшов оригінальний Nissan Leaf. Нещодавно сукупний наклад цієї моделі перевалив за 300 тисяч екземплярів, що робить її найпоширенішим EV у світі. При цьому на Nissan Leaf 2 покоління, що дебютував тільки минулої осені, поступило вже понад 40 тис. замовлень, у тому числі по 13 тисяч в Японії і США і більше 12 тисяч в Європі.

Окрім нового Leaf, Nissan випустив в 2017 році оновлений фургон e-NV200 із збільшеним запасом ходу. Renault також поповнила свою лінійку комерційних електромобілів, представивши модель Master Z.E., а його хетчбек Zoe, який також пережив модернізацію, у черговий раз став найпопулярнішим електрокаром  в Європі. Всього на рахунку Renault  вже більше 150 тис. електромобілі. Окрім згаданих вище, актуальний модельний ряд включає Twizy, Kangoo Z.E. і Renault Samsung SM3 Z.E.

Минулого року Renault, Nissan і Mitsubishi представили спільний план під назвою Альянс 2022, який припускає випуск 12 нових електромобілів на спільних платформах. Відомо, що вісім з них отримають шильдик Renault і ще як мінімум одна вийде в 2021 році під належним Nissan брендом Infiniti. Очевидно, ті моделі, що залишилися,  носитимуть емблему Nissan, ну а Mitsubishi розвиватиме плагин-гибридные технології, у тому числі – для партнерів по альянсу.