Компанія Skoda поповнить гамму свого першого серійного електричного кросовера Enyaq iV спортивною модифікацією, яку позначать шильдом GT. Фотографії її предсерійного прототипу опублікувало видання Motor1.

У спортваріанту – оригінальний кузов в стилі «купе-кросовер»: до середньої стійки він повторює звичайний Enyaq, задня ж частина повністю нова, з похилим дахом. Зовнішньою відмінністю від стандартного електрокроссвера також стане розвинений аеродинамічний обвіс – в передньому бампері буде розширений виріз в нижній частині. До того ж автомобіль отримає низькопрофільні колеса збільшеного діаметру. Прототип на фото частково покртий маскувальною плівкою – Skoda приховує від нас ліхтарі, задні двері і бампер Enyaq GT.

За даними видання Autocar, Enyaq GT оснащуватиметься 179-сильним електромотором, встановленим на задній осі. Таким самим двигуном оснащений і стандартний Enyaq у виконанні 60 iV, енергію він черпає у високовольтної батареї ємністю 62 кВтгод. На одному заряді крос здатний проїжджати 390 км, розгін до 100 км/год займає у нього 8,7 секунди. Нагадаємо, що в базовій комплектації 55 iV Enyaq оснащений 148-сильним електромотором та батареєю ємністю 55 кВтгод (запас ходу складе 340 км по циклу WLTP).

Skoda Enyaq iV
Skoda Enyaq iV

Якщо ж Enyaq GT успадкує силову установку від спортивної версії Volkswagen ID.4 GTX, то чеський крос може отримати два електромотори загальною потужністю 302 к.с. Розгін до 100 км/год, як стверджує портал Motor1, в такому випадку займатиме у нього приблизно 6,2 секунди, а максимальна швидкість становитиме 180 км/год.

Enyaq (назва походить від ірландського жіночого імені Enya, яке означає «джерело життя») побудований на модульній платформі MEB, що лежить в основі всіх нових електромобілів концерну Volkswagen.

В Європі найдоступніший Enyaq iV коштує від 37 870 євро.