У дизайн-центрі Tesla в Лос-Анджелесі відбулася світова прем’єра довгоочікуваного електричного пікапа Cybertruck. Це не перша вантажна Тесла (згадайте тягач Semi), але перший пікап марки.

Екстер’єр у новинки – абсолютно унікальний, її не сплутаєш з будь-яким іншим автомобілем. Тут гострі кути і абсолютно рівні поверхні. За словами Маска, вигляд Cybertruck натхненний класичним науково-фантастичним фільмом Blade Runner / «Той, хто біжить по лезу» 1982 року. Маск є його великим фанатом та навіть дату прем’єри обрав не випадково, вона відсилає до вступних титрів Blade Runner, які датують події фільму листопадом 2019 року. Головний герой у виконанні Гарісона Форда їздив на схожому транспорті.

З іншого боку, мінімалістичний форм-фактор пояснюється технологією виробництва кабіни пікапа. Вона не зварена із штампованої листової сталі та не зібрана з формованого пластика, вона … відлита із нержавіючої сталі! При такому підході надати витончені форми виробу важко. Товщина лиття становить цілих 9 мм, тому пікап не боїться ані подряпин, ані ударів. Це було продемонстровано на презентації. Спочатку важкої кувалдою вдарили по звичайних сталевих дверях Ford F-150 (основний конкурент), потім – по Tesla Cybertruck. На дверях Ford залишилися глибокі вм’ятини, а у Tesla – нічого, тільки легкі подряпини. Така кабіна може навіть витримати обстріл з легкої стрілецької зброї, але інженери Tesla не прагнули зробити броньоване авто, вони створювали міцну та довговічну машину для роботи у важких умовах – на будівництвах, нафтопромислах, фермах, в кар’єрах і т.д. Скло у Cybertruck теж плоске та дуже міцне – марки Ultra-Hard 30X. Щоправда, під час демонстраційних ударів воно потріскалося. Що примітно – кабіна не має фарбування. Взагалі.

Tesla Cybertruck буде випускатися в трьох моторних модифікаціях – з одним електродвигуном та заднім приводом, з двома електродвигунами та повним приводом або з трьома електродвигунами та повним приводом.

Кабіна може бути тільки дворядною, чотиридверною. Салон вміщає шістьох людей, посадкова формула – 3 + 3. Внутрішня довжина вантажної платформи становить стандартні для цього класу 6,5 фунтів (198 см).

Вантажопідйомність електротрака – 1587 кг , причому це загальний показник для всіх трьох версій. Максимальна маса причепа на буксирі у топ-версії Cybertruck досягає значних 6350 кг.

Цікаво було б дізнатися споряджену масу Tesla Cybertruck, але цю інформацію виробник не розголошує. Ясно, що машина важча за основних конкурентів.

При цьому пікап володіє приголомшливою динамікою: з місця до 60 миль/год (96 км/год) в топ-версії він розганяється всього за 2,9 секунди – на рівні суперкарів.

Підвіска у Cybertruck – пневматична регульована, дорожній просвіт можна регулювати, в максимально піднятому стані він досягає 406 мм – це, тільки уявіть, в точності як у Hummer H1. Позашляхові можливості тут теж повинні бути непоганими – кут в’їзду становить 35 градусів, з’їзду – 28.

Запас ходу пікапа варіюється від 400 до 800 км в залежності від модифікації.

Tesla Cybertruck надійде у продаж наприкінці 2021 року, попередні ціни вже оголошені – і захмарними їх не назвеш. Базова задньопривідна машина в США буде коштувати $ 39 900, топова повнопривідна – $ 69 900. Вже розпочався прийом попередніх замовлень на новинку.

Разом з пікапом Tesla несподівано представила ще один продукт – електричний квадроцикл! Він ідеально поміщається у вантажну платформу пікапа.