Нещодавно новий завод Tesla Gigafactory розпочав свою роботу – першим тут на конвеєр відправився седан Model 3. «Місцевий» автомобіль вже почав отримувати перші відгуки і, як стверджує один з журналістів, він виявився більш якісним у порівнянні з американською версією.

Про перевагу локалізованої версії розповів китайськийавтооглядач Ян Чанг (Yan Chang), який сам є власником Model 3, що була зібрана у США.

Так в чому ж китайська Тесла виявилася кращою, за його версією? По-перше, вона краще пофарбована. Раніше на профільних ресурсах неодноразово піднімалося питання про якість фарбування найбільш доступної моделі Tesla. Найчастішою проблемою було те, що багато прихованих від очей елементів не мали усіх трьох шарів покриття (ґрунтовка, фарба та лак).

Ще один момент стосується якості збирання. Деякі власники американської Model 3 скаржилися, що крила автомобіля встановлені з різними зазорами: якщо праве крило змонтовано нормально, то ліве торкається інших елементів кузова. Під час експлуатації це призводить до стирання фарби та подальшого утворення корозії. Судячи з відкликання Чанга, китайська версія електромобіля позбавлена ​​такого недоліку.

На додаток до цього китайський блогер звернув увагу на той факт, що Tesla Model 3 зі штампом Made in China має кращу шумоізоляцією. За його словами, це стало зрозуміло буквально з перших метрів поїздки.

Ян Чанг вважає, що китайська Тесла вийшла якіснішою за американську версію з тієї причини, що в Шанхаї висока культура автомобільного виробництва: тут є заводи Volkswagen та General Motors. Однак, на нашу думку, дякувати за покращену якість варто не китайцям, а самій Теслі: компанія просто прийняла до уваги недоліки конвеєра у Фрімонті та заздалегідь врахувала їх при організації виробництва у Китаї.

До речі, у зібраної в КНР Tesla Model 3 є все-таки й об’єктивний недолік: вона дорожча. Так, якщо її версія Standard Range з Autopilot оцінена у 355 800 юанів, або $ 50 840, то в США більш автономна модель Long Range коштує $ 48 490.