Американський сервіс міжміського таксі Tesloop у своєму блозі розповів про електромобіль з найбільшим пробігом. Це Tesla Model S 90D, куплена три роки тому, яка проїхала вже 400 тис. миль – 643 тис. км.

Tesloop водить пасажирів на автомобілях Tesla між містами Лос-Анджелес, Сан-Дієго та Палм-Спрінгс. Щомісячний середній пробіг в такому режимі складає 17 тис. миль – 27 тис. км. У компанії підкреслюють, що 90% пробігу відбувається на автопілоті – не дивно, враховуючи, що основна частина маршрутів пролягає по заміських магістралях, а сніг ніколи не покриває каліфорнійську дорожню розмітку.

При пробігу 36 тис. миль у автомобіля по гарантії був замінений передній електромотор. Крім того, у Model S двічі міняли батарею – причому перший раз через її природню деградацію, а другий раз через дефект, допущений при її зборці.

У Tesla при цьому відмічають, що Tesloop заряджає свої машини самим нещадним чином – виключно за допомогою швидких зарядок Суперчарджерів і майже завжди до 100%. Оптимально лише іноді користуватися Суперчарджерами і не заряджати на них батарею повністю – тоді акумулятори прослужать довше.

У будь-якому випадку, заміна батарей була здійснена за гарантією  – Tesla дає рекомендації з використання швидких зарядок, але не зобов’язувала їх дотримуватися.

У Tesloop також відмітили, що салон автомобіля з урахуванням числа перевезених пасажирів «тримається по-молодецьки». Загальні витрати на обслуговування та ремонт Model S за три роки склали 19 тис. доларів. При цьому в компанії підрахували, що використання бензинового седана Lincoln Town Car за той же пробіг обійшлося б ним у 88,5 тис. доларів.

Враховуючи, що Tesla дає на Model S гарантію у вісім років без урахування пробігу, в Tesloop мають намір продовжувати використовувати свою машину ще п’ять років. За цей час електромобіль може наїздити ще 600 тис. миль, тобто загальний пробіг досягне 1 млн миль або 1 млн 609 тис. км.

У парку Tesloop є і інші електромобілі Tesla з величезним пробігом. Зокрема, це Model X, що накатав 300 тис. миль або 482 тис. км – в цьому кросовері досі стоїть рідна батарея. При такому пробігу місткість акумуляторів у Model X через природню деградацію знизилася на 10%.