Компанія Tesla оголосила про проведення ряду поліпшень в електромобілях Model S і Model X. Зокрема, була модернізована трансмісія, завдяки чому запас ходу седана Model S Long Range тепер складає 595 км, а кросовера Model X Long Range – 523 км.

Об`єм акумулятора при цьому в обох моделей залишився тим самим – 100 кВтгод. Секрет криється в тому, що у електрокарів замінили старі мотори на двигуни, які використовуються в молодшій https://e-move.com.ua/tesla-model-3/Model  3  –  з індукційними магнітами спереду і з постійними – ззаду. До цього старші моделі Тесли їздили на асинхронних моторах.

Серед інших змін: нові мастильні матеріали, модернізована підсистема охолодження, нові підшипники та редуктори, плюс з’явилася повністю адаптивна пневмопідвіска, яка враховує як дорожні умови, так і стиль керування. Також доступні й нові шини для тієї або іншої конфігурації моделі.

Але і це ще не все. Оновлені Tesla Model S і Model X заряджатимуться на фірмових станціях Supercharger швидше в 1,5 рази: при заряджанні на станціях Supercharger V2 максимальна потужність може досягати 145 кВт, а на нових Supercharger V3 – 200 кВт. А ось молодша Model 3 на терміналах Supercharger V3 може заряджатися з потужністю 250 кВт – за рахунок іншого порту.

Ще один цікавий момент – раніше Tesla прибрала з конфігуратора версії Model S і Model X Standart Range (з батареєю на 75 кВтгод), але тепер знову їх повернула. Нарешті, віднині опція  Ludicrous Mode при оновленні/купівлі  версій Performance надаватиметься безкоштовно, а не за доплату.