Електрокар Tesla Model S, закріпивши за собою статус лідера за об’ємами продажів серед автомобілів класу люкс в США, перейшов в активний наступ і на європейський ринок. Незважаючи на запеклий опір німецької автомобільної промисловості, що не бажала поступатися чужакові місцем в престижному сегменті «преміям», у 2017 Model S році все-таки вдалося вийти на перше місце з продажів.

За даними аналітичної організації JATO Dynamics, попит на електрокари Model S в Європі демонструє стабільну тенденцію до зростання. За 2017 рік європейцями були придбані 16 132 ліфтбека Tesla, що майже на 30 % більше, ніж рік тому.

Для порівняння: власниками представницьких седанів S-класу від Mercedes-Benz в 2017 році стали 13 359 європейців – на 3 % більше, ніж в 2016 році. Автомобілі BMW сьомої серії виявилися на третьому місці за об’ємами продажів з результатом в 11 735 одиниць і відзначившись 13-процентним зростанням в порівнянні з 2016 роком.

Таким чином, 2017 рік став для Tesla Inc. знаменний тим, що ця молода компанія змогла завдати відчутного удару по відомим автогігантам з великою історією.

Щоправда, в консервативній Німеччині електромобілі Tesla не користуються такою популярністю, як в інших країнах Старого світу. Німці як і раніше вірні традиціям, що виражається в перевазі споконвічно німецьких марок автомобілів.

Згідно JATO Dynamics, за минулий рік Tesla поставила у Європу близько 12 тис. електрокросоверів Model X, що дозволило їй в цій ваговій категорії не лише встати в один ряд з Porsche Cayenne, але і обійти BMW X6 з відривом у 2 тис. автомобілів.

Найбільш вагомий внесок до популяризації чотириколісної продукції Tesla внесла Норвегія. Саме у цій країні у 2017 році 52 % авто ринку припали на електромобілі.