Tesla-Service-Center-2 (1)

Масова поява електрокарів Tesla Model 3 на дорогах створить навантаження на сервісну мережу компанії. У зв’язку з цим каліфорнійський виробник має намір збільшити кількість станцій обслуговування.

Як повідомляє Reuters, посилаючись на одного з топ-менеджерів марки, Tesla відкриє ще 100 сервісних центрів. Зараз же по всьому світу налічується 50 пунктів. Окрім цього, вона додасть у свій автопарк 350 фургонів, щоб допомагати клієнтам, у яких  виникають проблеми на дорозі.

У зв’язку з цим компанії з Кремнієвої долини належить найняти ряд нових співробітників для роботи в нових сервісних центрах і для управління фургонами. Тільки цього року Tesla найме близько 1400 сервісних техніків.

Нові сервісні центри повинні допомогти поліпшити ситуацію, але це не єдина тактика, яку використовує компанія для полегшення програми технічної підтримки клієнтів. Як пояснив керівник Tesla, Model 3 була спеціально розроблена у рамках легкого виробництва, що допоможе понизити вимоги до обслуговування.

У Tesla буде багато часу, щоб розширити свою сервісну мережу, перш ніж її уразить масивна хвиля власників Model 3. У компанії близько 400 тис. замовлень на автомобіль, але до кінця року вона випустить лише близько 20 тис. машин.