У деяких модифікаціях автомобілів Tesla існує прихований потенціал. Наприклад, на автомобілях Model S з 60-кіловат-годинною батареєю насправді ставився блок акумуляторів на 75 кВтгод, доступ до яких можна отримати тільки зробивши платне оновлення програмного забезпечення.

Інший приклад. Tesla Model 3 Dual Motor та Model 3 Performance з точки зору техніки відрізняються тільки колісними дисками і гальмами, а мотори та батареї в них однакові. При цьому друга модифікаціяі стотно динамічніша за рахунок іншої програми управління. Різниця в ціні при цьому становить 5 тисяч доларів.

До того ж Tesla пропонує для Tesla Model 3 Dual Motor пакет Acceleration Boost, який додає 50 к.с. За просте оновлення програмного забезпечення компанія просить 2 тисячі доларів.

Так ось, канадська компанія Ingenext, що працює при центрі з продажу та ремонту старих електромобілів Simon André, стверджує, що зуміла зламати програмне забезпечення Tesla, пише Electrek.co.

Для початку Simon André зуміла перетворити задньопривідну Model 3 на повнопривідну шляхом встановлення донорського переднього мотора. Після цього було зламано програмне забезпечення – штатно воно не було запрограмоване на подачу енергії на передній електромотор.

Потім інженери придумали пристрій, підключивши який до Tesla Model 3 Dual Motor вдалося отримати додаткові  50 к.с., але не за 2 000, а за 1100 доларів. Компанія Ingenext була створена саме для продажу таких пристроїв.

Нарешті, в компанії стверджують, що можуть перетворити Tesla Model 3 Dual Motor на версію Performance, щоправда для цього потрібно відвідати їх сервіс. Є й інші послуги, наприклад, переведення Tesla у «Примарний режим», в якому автомобіль стає невидимим для компанії-виробника і перестає отримувати оновлення.

Весь подібний тюнінг формально вважається законним. Однак він дає компанії Tesla право відмовити в гарантійному ремонті. Крім того, якщо не відключити оновлення, то не виключено, що після чергового перепрошування усі сторонні функції перестануть працювати.