На період з 24 грудня до 11 січня Tesla зупинить виробництво електрокарів Model S та Model X на заводі в американському місті Фрімонт (штат Каліфорнія). 18 днів – це більше, ніж тривають різдвяні канікули в США, тому рішення про взяття такої великої паузу у ЗМІ пов’язують з впровадженням у виробництво рестайлінгових версій цих двох моделей.

Про те, що Tesla працює над глибоко модернізованими Model S і Model X, стало відомо в липні. Очікується, що вищеназвані машини отримають не тільки переоформлені кузова і салони, а й нові акумулятори, причому собівартість 1 кВтгод їхньої ємності становитиме 100 доларів, що вдвічі менше, ніж, наприклад, у Porsche Taycan. Якщо брати в розрахунок батарею на 100 кВтгод, це дасть Tesla виграш перед конкурентами в розмірі $10 000. Важливо, що ресурс нових акумуляторів становитиме 1,6 млн км – це мінімум втричі більше, ніж у актуальних елементів живлення. Очікується також, що машини отримають нову трансмісію і – увага – тримоторну конфігурацію.

Ліфтбек Tesla Model S продається з 2012 року. Машина постійно модернізувалася, проте зовні з 2016 року практично не змінювалася. Водночас начинка «ески» вдосконалюється з кожним роком, тому логічно очікувати від рестайлінгу, в першу чергу, саме зовнішніх змін.

Кросовер Model X надійшов у продаж наприкінці 2015 року. Він також з моменту свого дебюту практично не змінився зовні, хоча істотно оновлювався технічно.

Незважаючи на припинення випуску двох старших моделей (нагадаємо, в модельному ряді марки є ще седан Model 3 і кросовер Model Y), глава компанії Ілон Маск заявив, що Tesla не відмовляється від плану продати e 2020 році 500 тисяч електрокарів. Для цього в третьому кварталі потрібно встановити рекорд, а саме, випустити та реалізувати майже 180 тисяч авто.