Tesla-Model-X-4

Компанії Tesla вдалося понизити собівартість виробництва батареї на 100 кіловат-годин на 3%. Це дозволило виробникові «відкотити» ціни топових моделей S і X до рівня, на якому вони знаходилися до квітневого подорожчання.

Так, модифікації Model S 100D і Model X 100D втратили в ціні 3,5 тис. доларів: за ліфтбек тепер просять 94 тис., за кросовер – на 2 тис. більше. «Заряджені» P100D зі швидкісним режимом стали доступніше на 5 тис. і тепер оцінюються в 135 і 140 тис. відповідно. Зміни в прайс-листі стосуються, у тому числі, вже замовлених, але ще не поставлених клієнтам електромобілів.

Tesla регулярно оновлює свій онлайн-конфігуратор. Пізніше цього року з продажів знімуть задньопривідну Tesla Model S 75 – це найдоступніша на сьогодні модифікація ліфтбека, яка створює внутрішню конкуренцію з новітньою Tesla Model 3.