Наступного місяця компанія Toyota виводить на китайський ринок електричну версію кросовера C-HR, яка вперше була показана рік тому. З нагоди старту продажу виробник розповів подробиці про новинку.

Дизайнерські особливості C-HR Electric полягають суто в декорі. Візуально відрізнити його від інших C-HR можна по «суцільний» радіаторній решітці, шильдам EV та Electric, відсутності патрубків вихлопу, а також по малюнку колісних дисків. Крім того, вже у базовій комплектації для електромобіля заявлена ​​діодна оптика. Всередині «зелену» версію видає оригінальний селектор вибору режимів руху та цифрова приладова панель.

Незважаючи на зовнішню схожість з бензиновими і гібридними C-HR, технічних відмінностей у електромобіля чимало: в основі електричного кросовера власна архітектура E-TNGA з задньою підвіскою, оригінальним компонуванням і посиленими елементами шасі.

Під підлогою C-HR Electric встановлена ​​акумуляторна батарея ємністю 54,3 кіловат-години, спереду розміщений 204-сильний електромотор. Автономність електричного C-HR поки не оголошена, проте можна орієнтуватися на показники спорідненого Lexus UX 300e з аналогічною начинкою і запасом ходу у 400 км за циклом NEDC.

Старт продажу Toyota C-HR Electric запланований на кінець квітня. Поки новинка залишиться продуктом виключно для китайського ринку, адже для інших країн японська марка приготувала окрему стратегію електрифікації.