Ще рік тому Toyota навіть думати не хотіла про електромобілі: компанія робила ставку на гібриди та водневі авто. Але тепер все змінилося: ще влітку був оголошений масштабний план наступу на електричному фронті, який передбачає розробку відразу декількох EV різних класів, серед яких є місце навіть кросоверів. Але першопрохідцями стануть маленькі електрокари, орієнтовані на мешканців мегаполісів, які потребують щоденних, але не тривалих поїздок. Ці машини компанія покаже на автосалоні у Токіо.

Центральне місце електричної експозиції займають Toyota Ultra-compact BEV (Battery Electric Vehicle) – готовий до серійного виробництва мікрокар з чотирма колесами та двомісним салоном. По довжині (2490 мм) та висоті (1550 мм) така Toyota майже повторює smart першого покоління дев’яностих років, але по ширині японська машина помітно поступається: всього 1290 мм проти 1510 мм.

Електромобіль має дуже простий салон, хоча цифрові дисплеї тут є. Електрокар здатний розвивати швидкість у 60 км/год, тоді як запас ходу становить 100 км. Час заряджання від розетки – 5 годин, за допомогою пришвидшеного чарджеру – 1 год. Такий електромобіль надійде у виробництво наприкінці 2020 року.

Друга машина поки що умовно називається Ultra-compact BEV Concept Model for Business. За кузовом він являє собою мінівен, але за габаритами – хетчбек. Це одномісний мобільний офіс для  працівників, що часто подорожують: в машині можна організувати робоче місце, перепочити, поїсти і навіть поспати. Замість звичного керма тут складаний штурвал, але поки це лише концепт-кар без певного терміну початку серійного випуску.

Зате до 2021 року Toyota почне запускати на ринок засоби індивідуальної мобільності – триколісний електричний самокат, «самохідне крісло» з кермом та «тягач» для інвалідного візка. Такі «авто» зможуть розганятися максимум до 6 км/год, а дальність ходу – не більше 20 км.

Окрім того, одночасно компанія готує програму з утилізації або вторинного використання електромобільних акумуляторів (наприклад, для домашніх накопичувачів).