У світі є більш ефективний та раціональний спосіб зі зниження викидів парникових газів, ніж перехід від традиційних машин до електромобілів. Таку думку висловив глава Toyota Canada Ларрі Хатчінсон у бесіді з виданням driving.ca.

Представник японської марки вказав на падіння продажу електромобілів (у всякому разі, окремих моделей і в окремі періоди часу) в Канаді та США через припинення державної підтримки. Головний аргумент Хатчінсона зводиться до того, що електромобілі занадто дорогі, тому вимагають стимулів у вигляді субсидій. Крім того, для них потрібно створювати інфраструктуру, яка також вимагає великих грошей.

На думку, Хатчінсона, з цієї точки зору гібриди є більш доречними. Щоб довести, що вони являють собою більш вигідний продукт виробництва та більш раціональну покупку у порівнянні з електромобілями, Хатчінсон наводить такий аргумент:

«Середній об`єм акумулятора в електромобілях становить близько 60 кВтгод. Середній об’эм акумулятора в гібридної Тойоті становить 1,4 кВтгод. У практичному плані це означає, що ви можете побудувати 42 Toyota Prius замість лише однієї електричної моделі з батареєю 60 кВтгод».

Згідно з його ж розрахунками, 42 Пріуси, кожен з яких знижує викиди парникових газів на 30%, в кінцевому рахунку вплинуть на навколишнє середовище настільки ж, наскільки це зроблять 12 електромобілів.

«Отже, питання в наступному: з урахуванням однакової кількості ресурсів, чи хочете ви скоротити викиди парникових газів на одну машину? Чи може 12? І це 12 транспортних засобів, які не створюють головний біль через, державні субсидії і будь-яких інвестицій в інфраструктуру », – додав глава місцевого офісу Тойоти.