Наступного року компанія Toyota представить прототип електричного автомобіля, оснащеного твердотілим джерелом живлення. Головною «родзинкою» такої батареї стане можливість заряджання з нуля до 100% лише  10 хвилин, повідомляє Nikkei Asia.

Також обіцяється, що новинка від Toyota з твердотілою батареєю отримає запас ходу, який більш ніж удвічі перевершуватиме показники сучасних електрокарів, оснащених літій-іонними батареями аналогічної маси. Повідомляється, що він становитиме 500 км. Водночас кузов буде компактним, а салон обіцяють зробити максимально просторим.

Твердотіла батарея буде позбавлена ​​багатьох недоліків, характерних для сучасних літій-іонних акумуляторів. Серед них – порівняно маленький запас ходу та довгий процес заряджання, що займає до декількох годин. До того ж, технологія дозволить знизити ризики раптового займання завдяки відмові від розчину електроліту, яким наповнені сепаратори літій-іонних акумуляторів.  Тобто впровадження такого елементу живлення у повсякдення змінить світ електрокарів. І Toyota у цього контексті збирається стати першим автовиробником, який почне продавати електрокари з твердотілими батареями. Відбутися це повинно найближчими роками, після прем’єри прототипу у 2021 році.

Втім, вже зараз японський виробник є лідером в розробці джерел струму з твердотілим електролітом – на сьогодні компанія отримала понад тисячі патентів технології, що пов’язані з ними. Аналогічними розробками займається Nissan, але він помітно відстає від Тойоти: перший електрокар з твердотілою батареєю вийде під його шильдиком тільки у 2028 році.

Японський уряд, який збирається заборонити реалізацію автомобілів на дизелі і бензині вже наступного десятиліття, має намір допомогти автовиробникам електрокарів. За даними Nikkei, сотні мільярдів доларів будуть викладені в розроблення акумуляторів нового типу. Більш досконалі батареї зі свого боку допоможуть країні виконати план зі зниження викидів вуглецю в атмосферу до нуля до 2050 року.