Toyota GT86 випускається з 2012 року. Динаміка у цій моделі не є найвидатнішою, головне її достоїнство – відточена керованість. Втім, багато власників GT86, вочевидь, хотіли б мати більше потужності під капотом, ніж видає 2,0-літровий атмосферний агрегат серії 4U-GSE (200 к.с.). Німецький ентузіаст Філіп Шустер вирішив перевести цю машину на електротягу, і результат викликає повагу.

Як пише власник на форумі Openinverter, замість зламаного 2,0-літрового атмосферного двигуна Шустер встановив електромотор від Nissan Leaf 2012 року потужністю 188 к.с., який працює в парі з з батареєю місткістю 24 кВтгод. Половину елементів батареї тюнер встановив замість запасного колеса, інша частина акумуляторів розташовується на місці паливного бака, під електромотором, а також поряд з ним. Зчеплення встановлено від однієї з моделей Honda. Також деякі компоненти були запозичені у Tesla.

Динамічні характеристики моделі після електрифікації дійсно вражають: розгін до 100 км/год займає у електричної GT86 менше 5 сек, а максимальна швидкість дорівнює 215 км/год. Стандартне купе GT86 з ДВЗ під капотом може розганятися до 100 км/год за 7,6 сек, максимальна швидкість машини складає 233 км/год.