Марка Freightliner, яка входить в Daimler Trucks, представила дві нових повністю електричних вантажівки для північноамериканського ринку – eCascadia і eM2 106. Першу партію, в якій буде близько 30 машин, виробник передасть клієнтам вже у 2018 році, щоб ті могли випробувати їх в умовах реальної експлуатації та оцінити ефективність використання комерційного транспорту з електроприводом.

Freightliner eCascadia зроблений із звичайного капотного сідельного тягача Cascadia. Розробники замінили дизель на електромотор (ймовірно, не один, але деталі доки не розкриваються). Потужність силової установки складає 730 к.с., а місткість батарей – 550 кіловат-годин (у 5,5 разів більше, ніж у топових моделей Tesla). Запас ходу складає близько 400 км – пристойно для такого важкого електромобіля, але дизельні тягачі цього класу проїжджають значно більше. Експрес-зарядка на 80% теж не така вже швидка – вона займає 90 хв. Цього досить, щоб покрити ще 320 км.

daimler-trucks-usa-freightliner-ecascadia-em2-elektro

Freightliner eM2 106, відповідно, базується на вантажівці M2 106 без спального місця. Її електропривод видає 480 к.с., блоку акумуляторів місткістю в 325 кВтгод вистачає приблизно на 370 км шляху. На 80-процентну зарядку, яка додасть ще 300 км, піде 60 хв.

Окрім презентації двох нових моделей, концерн Daimler Trucks оголосив про створення групи EMG (E-Mobility Group), яка повинна буде підвищити економічну ефективність комерційного електротранспорту як для клієнтів, так і для самого автовиробника. У групу об’єднають локальні підрозділи, що діють зараз в США, Німеччині та Японії. Їх співробітники спільно розроблять глобальну стандартизовану електричну архітектуру і визначатимуть стратегію розвитку модельного ряду.

https://www.trucks.com/wp-content/uploads/2018/freifhtliner-.jpg

Окрім двох нових вантажівок Freightliner, в повністю електричну лінійку Daimler Trucks & Buses також входять вантажівка Mercedes-Benz eActros, легка вантажівка FUSO eCanter та два автобуси – міський Mercedes-Benz Citaro і шкільний Thomas Built Saf-T Liner C2 Jouley.

Минулого року компанія Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), що також є частиною Daimler, повідомила про запуск нового суббренду E-FUSO, під яким випускатимуться повністю електричні вантажівки та автобуси. Пілотним проектом став концептуальний 23-тонник E-FUSO Vision One із запасом ходу у 350 км.