Шведська марка Polestar, яка належить Volvo, організувала у США тест електромобілів на запас ходу – цим заходом вона хотіли довести, що новий седан Polestar 2 має перевагу перед конкурентами.

Для цього машини відправили кататися овальним автодромом зі швидкістю 112 км/год.

У підсумку, пробіг Polestar 2 склав 82% від заявленого запасу ходу, який вимірювався за методикою EPA. Водночас у Tesla Model 3 цей показник виявився на рівні лише 75%, що дало шведам привід говорити про переваги своєї моделі.

Однак при більш детальному розгляді з’ясувалося, що перевага ця перевага ілюзорна. Якщо рахувати не у відсотках, а в кілометрах, то Tesla з батареєю схожою ємності проїхала на одному заряді 376 км проти 330 кілометрів у Polestar 2. Саме Tesla стала переможцем з пройденої дистанції, хоча її реальний показник дійсно істотно не дотяг до паспортного.

Якщо ж дивитися на чесність паспортних даних, то і тут Polestar 2 не став переможцем. Найкращий результат показав кросовер Audi e-tron – точність його паспортних даних склала 92%.

До речі, нещодавно ми писали, що Audi оновила e-tron, внаслідок чого він став більш «далекобійним».