Французька компанія Valeo спільно з японським Університетом Гунма (Gunma University) розробила легку електричну вантажівку. У перспективі його зможуть використовувати комерційні компанії для перевезення невеликих вантажів по території підприємств і заводів.

Участь в проектуванні автомобіля, який є чимось середнім між фургоном та пікапом, брав підрозділ Університету Гунма під назвою CRANTS (Center for Research on Adoption of NextGen Transportation Systems, Центр досліджень з впровадження транспортних систем наступного покоління).

Вантажівка базується на фірмовій системі Valeo 48V з електромоторами eDrive: один встановлений спереду, другий – ззаду. Завдяки цьому автомобіль отримав повний привід. Потужність електродвигунів досить скромна – лише 15 кВт (20 к.с.). Але розробники впевнені, що цього буде цілком достатньо для транспортування легких вантажів.

Об’єм тягової батареї не уточнюється, але вона забезпечує запас ходу 100 км. Максимальна швидкість – 100 км/год.

Valeo і CRANTS не просто так зробили ставку на систему 48 В. При напрузі понад 60 В японське законодавство вимагає наявність спеціальної ізоляції системи живлення, що автоматично збільшує собівартість виробництва. При цьому система 48 В достатньо безпечна сама по собі. У порівнянні з високовольтними гібридами та електромобілями вона ближча до звичайної бортової системи 12 В, так що така проводка легша та дешевша у виробництві.

Поки ринкові перспективи забавного вантажівки не уточнюється. Valeo пообіцяла і далі розвивати електромобілі та гібриди на базі системи 48 В.