4

Компанія Renault – флагман будування електромобілів в Європі. Французький автовиробник вже багато зробив для просування EV і, звичайно, не збирається зупинятися на досягнутому. Особливо це актуально на фоні того, що до 2040 року Франція збирається повністю відмовитися від бензинових та дизельних авто.

Наразі компанія нарощує темпи будівництва електромобілів і розвиває зарядну інфраструкту. Крім того, вона піклується про такий важливий момент, як повторне використання АКБ.

2

На виготовленні електромобілів Renault та Nissan спеціалізується завод Флен (Flins), розташований у Франції. Одночасно на одній лінії конвеєра збирається 3 моделі: Renault ZOE, Renault Clio та Nissan Micra. Основними пріоритетами заводу Флен є якість та своєчасність доставки автомобіля клієнту, що вимагає налагодження процесів виробництва на високому рівні.

В минулому році на заводі Флен в середньому збирали 30-40 електромобілів Renault ZOE  на добу, а сьогодні ця кількість досягає 160-180 електромобілів. Збільшення обсягів виробництва пов’язано з випуском потужної батареї ZE40 із запасом ходу 400 км (за циклом NEDC, реальний пробіг – приблизно 300 км), що є одним із факторів зростаючого попиту на електромобілі Renault ZOE. Загалом станом на  2016 р. на заводі Флен було виготовлено 50 тис. електромобілів Renault ZOE.

RENAULT ZOE (B10) - PHASE 1 - MODEL YEAR 2017

Renault ZOE – повністю французький автомобіль, виготовлений на 90-95% з вторинної сировини. Тому після експлуатації електромобіль піддається повторній переробці, що має позитивний вплив на навколишнє середовище.

3

Виробництво батареї для електромобілів Renault на заводі Флен автоматизоване на 90%. Їх збирають в двох варіаціях –  потужністю 22 кВтгод і 41 кВтгод. Модулі для батареї постачає компанія LG. Маса однієї батареї для електромобіля після повного процесу збирання складає 300 кг, а процес її збирання триває 2,5 години. Безпосередньо на заводі здійснюється перевірка виготовлених батарей, а також їх підзарядка. Після виготовлення і перевірки батареї встановлюються в електромобілі ZOE.

5

На території заводу встановлені зарядні станції, які є безкоштовними для співробітників заводу. Також для них передбачені пільгові умови придбання електромобілів.

Крім того, для стимулювання продажу автомобілів у Франції передбачені певні пільги: при купівлі електромобіля, держава компенсує 6000 євро і ще 4000 євро можна отримати за продаж старого дизельного автомобіля (старше 10 років).

1

Компанія Renault залучена в безліч проектів з установки громадських пунктів підзарядки і веде роботу з державними установами та іншими учасниками в сфері електричної мобільності.

В даний момент по всьому світі налічується більше 100 000 громадських пунктів підзарядки, у тому числі 80 000 знаходяться в Європі, і число їх постійно зростає. Наприклад, Renault надає підтримку проектам Європейської Комісії в вигляді фінансування TEN-T (Транс’європейської транспортної мережі), яка встановила понад 2 300 терміналів швидкої підзарядки на шосе і основних автомагістралях в більш ніж 15 країнах.

Також 5 червня 2017 року у Лондоні компанія Renault та британська компанія з розробки інтегрованої системи зберігання сонячної енергії Powervault оголосили про партнерство щодо повторного використання батарей електромобілів.

renault_and_powervault_give_ev_batteries_a_second-life_in_smart_energy_deal_embargo_08h00_uk_050617_1

Powervault – це компанія, яка виготовляє інноваційні домашні акумуляторні системи, що дозволяють власникам будинків накопичувати і зберігати сонячну енергію в батареях.

Як відомо, після експлуатації батареї електромобіля її можна повторно використовувати в будинках для накопичення електроенергії на випадок її тимчасового відключення або для оптимізації витрат. Наприклад, накопичувати електроенергію в часи мінімального тарифу вартості електроенергії, а витрачати її в період пікових навантажень на електромережі.

Партнерство Renault та Powervault є вигідним для обох сторін. Крім зниження вартості виробництва інтелектуальної акумуляторної батареї Powervault на 30%, використання батареї другого покоління оптимізує життєвий цикл батареї Renault та зменшить витрати на їх утилізацію.

Ніколас Шотті (Nicolas Schottey), директор програми по запуску інфраструктури електромобілів Renault, пояснює: «Завдяки цьому партнерству зі зберігання домашньої енергії з Powervault, Renault додає нову цеглину в глобальну стратегію для другого  життя своїх батарей, що охоплює великий спектр застосування: від промислових будівель до житлових будинків. Друге життя пропонує не тільки додатковий період використання батарей для електротранспорту до утилізації, але і дозволяє споживачам заощаджувати кошти. Від цього виграють усі – власники автомобілів та будинків, а також планета».