Каліфорнійська компанія Sila Nanotechnologies оголосила про початок співпраці з BMW в галузі акумуляторів для електромобілів. Нова технологія дозволить зробити батареї більш місткими при тих самих розмірах.

Sila Nano була створена у 2011 році вихідцем із Севастополя Євгенієм Бердичиським і росіянином Глібом Юшиним. До цього Бердичиський працював у Tesla і займався якраз розробкою батарей для електрокарів.

Головна технологія Sila Nano, в якій і зацікавлена BMW – це інноваційний матеріал анода. Зазвичай в літій-іонних акумуляторах використовується графітовий анод. У Sila Nano пропонують замінити його власним матеріалом на основі кремнію, що відчутно підвищить місткість елементу живлення.

Кремнієві аноди відомі давно і вже застосовуються в акумуляторах для мобільних пристроїв. Вони, проте, мають істотний недолік: схильність до здуття, що шкодить акумуляторові. За словами Бердичиського, його компанії вдалося вирішити цю проблему.

Нагадаємо, що принципово новий елекрокар BMW з ім’ям i4 вийде у 2021 році. Ще раніше з’явиться електрична версія кросовера X3. Зараз BMW пропонує електрокари i3, i3S та ряд плагін-гібридів. У 2017 році продажу електричних «баварців» вперше перевищили 100 тисяч машин.