Агентство з охорони навколишнього середовища США (EPA), яке займається сертифікацією автомобілів, встановило для Nissan Leaf другого покоління офіційний запас ходу в 151 милю (243 км). Стільки хетчбек може проїхати на одному заряді нової батареї ємністю у 40 кіловат-годин. Таким чином, фактичні цифри навіть трохи перевершили очікування самого Nissan, який прогнозував для новинки рейтинг в 150 миль (241 км) за методикою EPA.
Тут варто згадати, що випробування електрокарів за версією EPA максимально наближені до реальних умов експлуатації. Іншими словами, показник у 243 км можна вважати «гарантованим» запасом ходу. Для порівняння, за європейським їздовим циклом (NEDC) новий Leaf повинен проїжджати 378 км, але NEDC завжди дає вельми умовні результати, придатні, в основному, для того, щоб співставляти різні моделі.
Днями новий Nissan Leaf отримав свою першу нагороду: авторитетне видання What Car? визнало його електромобілем року. Cім років тому той самий журнал нагородив оригінальний Leaf в схожій номінації Ultra Low Carbon Award. Всього на рахунку Leaf на даний момент є 114 різних премій.