Volkswagen Commercial Vehicles (вантажне відділення VW) представив електричний фургон e-Bulli, конвертований з оригінального Transporter T1. Під час переробки фахівці постаралися зберегти вигляд ретро-моделі, але замінили її начинку.

За основу був узятий T1 Samba, випущений в Ганновері e1966 році. Понад півстоліття він їздив по дорогах Каліфорнії до того моменту, як йому вирішили зробити пересадку серця. Стандартний «оппозитник» потужністю 44 к.с. замінили електромотором, що видає 83 к.с. При цьому крутний момент зріс з 102 до 212 Нм.

На електричному фургоні Volkswagen e-Bulli застосовується одношвидкісна трансмісія. Максимальна швидкість зросла з 105 до 130 км/год.

За  передачу енергії відповідає літій-іонна батарея ємністю 45 кВтгод. Запас ходу – понад 200 км. Підтримуються зарядні станції змінного струму потужністю до 22 кВт і постійного струму до 50 кВт. У другому випадку на зарядку до 80% йде 40 хвилин.

Дизайнери модернізували екстер’єр культового автомобіля. Вони намагалися зберегти оригінальний стиль, але в той же час не побоялися нововведень. Кузов пофарбований у два кольори: «енергетичний помаранчевий металік» і «золотий пісочний металік». «Вагон» отримав нові світлодіодні фари з денними ходовими вогнями. Ззаду з’явилися світлодіодні індикатори заряду. Вони інформують водія, який наближається до свого e-Bulli, про те, скільки заряду залишилося в літій-іонної батареї.

Усередині передбачено вісім місць. Інтер’єр також був ґрунтовно переосмислений, але з оглядкою на класичний T1. Відповідно до зовнішністю всередині встановлені крісла з оббивкою двох кольорів: «Сен-Тропе» і «Сафран-апельсин». Більшість елементів зберегли автентичний вигляд, але сучасний селектор трансмісії виглядає злегка дико в такому інтер’єрі.

Побудований Volkswagen e-Bulli в одиничному екземплярі.

Старенькі Транспортери нерідко переводять на електричну тягу. Наприклад, восени 2019 року аналогічну операцію провернули з Transporter T2 1972. Тоді переробкою займалася американська компанія EV West за завданням Volkswagen of America. Донором для «літнього» німецького мікроавтобуса став e-Golf. Від нього був запозичений 136-сильний електромотор, встановлений на місці стандартного 60-сильного 4-циліндрового двигуна з повітряним охолодженням.