Після успіху на гірській трасі Пайкс Пік, де гоночний електричний прототип Volkswagen I.D. R Pikes Peak встановив абсолютний рекорд не лише для електрокарів, але і для машин з ДВЗ, німецький концерн став придивлятися до інших знаменитих трас, бажаючи побити і їх рекорди теж. Якраз наприкінці цього тижня в англійському Гудвуді відкривається Фестиваль швидкості і там також є траса, що піднімається в гору – саме на її підкорення претендує Volkswagen.

Офіційна мета – побити рекорд для електромобіля. У Гудвуді зробити це буде не просто. Там рекордний час у 47,34 с був встановлений у 2013 році на гоночному електрокарі Lola-Drayson B12 69/EV. Останній навіть зовні схожий на прототип Volkswagen і при цьому мав більшу потужність електродвигунів: 850 к.с. проти 630 у VW. На стороні німця, щоправда, повний привід – Lola-Drayson був виключно задньопривідним автомобілем. Крім того, Volkswagen відрізняється меншою вагою.

Раніше у Volkswagen заявляли, що їх I.D. R розганяється до 100 км/год за 2,25 с, що робить його швидше за болід Формули 1. Це припаде дуже до речі, оскільки абсолютний рекорд траси був встановлений саме на машині класу F1 – в 1999 році нинішній пілот чемпіонату Formula E, тоді ще зовсім юний Нік Хайдфельд, піднявся на пагорб за 41,6 с за кермом боліда McLaren MP4/13. Не варто гадати, що тодішні машини перегонів F1 були повільніші за нині існуючі: в ті роки на них використовували мотори V10 об’ємом 3,0 літри замість нинішніх 1,6-літровий турбо-V6.

У гонці Пайкс Пік Volkswagen I.D. R показав час 7 хв 57 с, що на 16 с швидше за кращий результат машини з ДВЗ. У Гудвуді Volkswagen напевно також розраховує на перемогу. Машина створена в єдиному екземплярі і не передбачає тиражування навіть для перегонів.