Компанія Volkswagen представила в Китаї новий електромобіль – кросовер e-Tharu. Машину випускатимуть на спільному підприємстві з місцевим автогігантом SIAC.

Власне, новий електрокар – це не більше ніж електрична версія бензинової моделі Tharu. Тому, новинка принципово в усьому поступається новому електроSUV ID.4, який також буде доступний китайським покупцям.

Звичайний бензиновий Tharu – це кросовер, який займає нішу між моделями Tiguan і Terramont і за розмірами близький до Skoda Kadiaq, з якою він ділить платформу. Оскільки платформа під електропривод не призначена, елементи живлення довелося монтувати там, де були пусті місця: а конкретно під сидіння та в центральний тунель. Загальна ємність акумуляторів становить 44,1 кВтод.

Водночас скромний 136-сильний двигун встановили під капот, причому зробити там додатковий передній багажник не змогли. Повний привід, відповідно, не передбачається.

Показники запасу ходу теж очікувано невеликі: 315 км за застарілим циклом NEDC, що приблизно відповідає 200-250 км в реальних умовах. Щоправда, виробник стверджує, якщо їхати зі швидкістю 60 км/год, машина здатна подалати аж 415 км.

До 50 км/год кросовер розганяється за 3,7 секунди. Розгін до «сотні» автовиробник приховує, але не тому, що машина не може набрати таку швидкість: її «максималка» досягає чималих 150 км/год.

Відносною перевагою e-Tharu можна назвати доступність. За автомобіль просять трохи більше 29 тисяч доларів. ID.4 надійде в продаж пізніше і, найімовірніше, виявиться дорожчим.