Концерн Volkswagen AG розпочав розроблення нового субкомпактного масового електромобіля. Про це повідомляє британське видання Autocar з посиланням на главу марки Ральфа Брандстаттера.

Проект проходить під кодовим позначенням Small BEV (Battery Electric Vehicle). Машину виконають в габаритах звичайного Polo (Іншими словами, це буде конкурент електричної версії Peugeot e-208 і Renault Zoe), її ціна в Європі становитие від 20 000 до 25 000 євро в залежності від комплектації. Тобто перспективна модель буде значно дешевша, ніж компактний електрохетчбек Volkswagen ID.3, який надійшов у продаж у вересні 2020 роки (він коштує від 35 000 євро). Поки невідомо, який дизайн отримає субкомпактний автомобіль і в якій країні його планують виробляти.

Зате повідомляється, що для цієї моделі готують нову платформу – MEB Lite. Вона передбачає встановлення батареї максимальним обсягом до 45 кіловат-годин. Щоправда, йдеться про енергію, що безпосередньо використовується, а не про повну ємність. Для порівняння, у Peugeot e-208 повна ємність батареї становить 50 кіловат-годин, а у Renault Zoe 52 кіловат-години, тому за запасом ходу очікується паритет.

Ймовірно, новинку назвуть ID.2 – трохи пізніше з’явиться ще менший електрокар під ім’ям ID.1.

Журналістам Automotive News також вдалося ознайомитися з планами Volkswagen. За їхньою інформацією, ID.2 з’явиться тільки у 2023 році, а найдешевшого ID.1 доведеться чекати до 2025 року.