Volkswagen планує змінити свій логотип, щоб підкреслити переорієнтацію на виробництво електромобілів і спробувати поправити імідж бренду, який постраждав через «дизельний» скандал. Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на заяву головного маркетолога компанії Йохена Зенгпіля.

Новий символ VW представлять e 2019 році – якраз перед стартом масового випуску електрокарів сімейства I.D. За словами пана Зенгпіля, модернізована емблема повинна добре виглядати і на передній частині машини, і на екрані смартфону. Маркетолог відмітив також, що проблема полягає не лише в наслідках Дизельгейта – в останні роки марка розгубила частина своєї емоційної привабливості, намагаючись бути «занадто німецькою».

Нинішній логотип Volkswagen з’явився у 2012 році. В порівнянні з емблемою зразка 2000 року, йому додали візуального об’єму, але в цілому символ з букв VW принципово не змінювався з 1978 року.