Велика кількість компаній очікує на те, що після зняття обмежень у зв’язку з коронавірусом продаж нових автомобілів піде вгору. З урахуванням відкладеного попиту та прагнення людей уникнути громадського транспорту, вони навіть можуть виявитися вищим за докризовий рівень. Однак глава Volvo Хокан Самуельсон заявив, що було б «наївно» очікувати, що покупці знову кинуться в автосалони за бензиновими і дизельними машинами.

Volvo XC40 Recharge

Під час виступу на нещодавній конференції Financial Times Global Boardroom, Самуельсон назвав ідею схем субсидування продажу автомобілів з ДВЗ «марною тратою грошей». «Електрифікація піде швидше. Для уряду було б розумно просувати електромобілі», – зазначив швед.

Самуельсон також заявив, що слабкий попит є більш серйозною проблемою, ніж відновлення виробництва. Наразі основний завод Volvo в Швеції працює тільки три дні на тиждень.

Шеф Volvo також звернув увагу на концепцію «покупки з метою компенсації», яка сприяє відновленню продажу в США: споживачі, яким набридли обмеження у зв’язку з COVID-19, більше зацікавлені в придбанні нового автомобіля заради досягнення психологічного підйому.

Volvo XC40 Recharge

Також поточна криза виявила логістичні проблеми, пов’язані з тим, що всі компанії отримують автозапчастини з однієї країни. «Європі та США потрібно мати більше виробничих робочих місць. Нам необхідно випускати автомобілі там, де ми їх продаємо. Ми не можемо покладатися на те, що Китай буде випускати їх для всіх », – сказав Самуельсон.

Нагадаємо, в останні роки Volvo багато уваги приділяє гібридам та електромобілям. Першою масовою «електричкою» компанії став кросовер Volvo XC40 Recharge, представлений у жовтні 2019 року. Він оснащений двома електромоторами сукупною потужністю 408 к.с., а також батареєю ємністю 78 кВтгод, що дозволяє на одному заряді проїхати 500 км шляху (за циклом WLTP).