«Зелений» транспорт продовжує наступати: компанії чи не кожен день представляють якийсь новий електрокар. І ось тепер Volvo показала свій перший масовий електромобіль  – Volvo XC40 Recharge.

Електромобілі Volvo

Але для початку трохи історії. Шведська компанія ще десятиліття тому розпочала експериментувати з електромобілями. У 2010 році вона показала Volvo C30 DRIVe, який харчувався від розетки. Хетчбек міг проїхати на повному заряді до 150 км. Автомобіль не можна було назвати серійним: його випускали крихітними партіями, та й у вільний продаж він не потрапив (його пропонували за лізинговою програмою).

Volvo C30 DRIVe

У лютому 2019 року компанія Polestar, яка колись була фірмовим тюнінг-ательє Volvo, показала свій перший електрокар – фастбек Polestar 2. Він оснащений двома електромоторами сумарною потужністю 408 к.с., а також батареєю об`ємом 78 кВт*год, що дозволяє на одному заряді проїхати 500 км (за циклом WLTP). Це авто почнуть випускати у Китаї з 2020 року.

Polestar 2

Таким чином, у Volvo вже є великий досвід у розробці та навіть виробництві електромобілів, проте тільки XC40 Recharge став першою серійною моделлю компанії.

Volvo XC40 Recharge

Volvo XC40 Recharge

Від звичайного XC40 новинка відрізняється оформленням передньої частини (замість радіаторної решітки у неї суцільна гладка панель) та дизайном бамперів.

Volvo XC40 Recharge

Volvo XC40 Recharge отримав начинку від Polestar 2. Це означає, що найменший кросовер компанії споряджений двома електромоторами (по одному на кожну вісь), які разом видають 408 к.с. та 660 Нм.  Розгін до 100 км/год при цьому займає 4,9 сек. Об`єм встановленої в підлозі батареї становить 78 кВт*год (до речі, через неї у EV менший кліренс у порівняні зі звичайною моделлю), з яких реально використовуватися будуть 75 кВт * год. Непогано для дебютної моделі?

Volvo XC40 Recharge

Volvo XC40 Recharge

Volvo XC40 Recharge

На повному заряді автомобіль може проїхати понад 400 км за циклом WLTP та близько 320 км за методикою EPA. При використанні швидкої станції заряджання до 80% триває до 40 хвилин, від пришвидшеної – 7,5 год.

Volvo XC40 Recharge

Всередині XC40 Recharge фактично не відрізняється від звичайного XC40. У порівнянні з базовою моделлю EV став навіть трохи практичнішим: оскільки під капотом більше немає ДВЗ, там тепер знаходиться другий багажник на 30 л. Об`єм стандартного багажного відсіку складає 413 літрів.

Volvo XC40 Recharge

Volvo збирається щорічно представляти по новому електромобілю протягом наступних п’яти років. Тепер усі нові електричні та гібридні моделі компанії будуть позначатися приставкою Recharge. Згідно з планами шведського бренду, до 2025 роки половина глобальних продажів компанії буде припадати на електромобілі, інша половина – на гібриди. Що стосується появи XC40 Recharge на дорогах, його перші постачання у Європі відбудуться наприкінці 2020 року.