opel-ampera-e-exterior-hevcars-43

До 2024 року в усіх легкових автомобілів брендів Opel і Vauxhall з’являться плагін-гібридні або повністю електричні модифікації. Відповідний пункт міститься в стратегії PACE! компанії Opel Automobile GmbH, яка цього літа остаточно увійшла до складу французької групи PSA, об’єднуючої Peugeot, Citroen і DS Automobiles.

Новий план розвитку припускає, що до того ж 2024 року усі моделі Opel і Vauxhall будуть переведені на платформи PSA. При цьому розробляти нові моделі як і раніше буде інженерний центр Opel в Рюссельсхаймі. Більше того, ця ж структура займеться створенням автомобілів для усього концерну, який нещодавно розширився. Також вона проводитиме дослідження в області паливних елементів, систем автопілотування і допомоги водієві.

Вже до 2020 року у Opel і Vauxhall з’являться чотири сімейства електрифікованих моделей. До їх кількості увійдуть кросовер Grandland X з плагін-гібридною установкою і повністю електричний хетчбек Corsa. Перший вже є спільною з PSA розробкою, другий переведуть на французьке шасі в ході зміни генерації.

Ця нова стратегія фактично ставить хрест на долі електромобіля Opel Ampera-e, який являє собою перелицьований Chevrolet Bolt концерну General Motors. Ще в жовтні американський виробник виступив з проханням до європейських дилерів припинити прийом заявок Ampera-e – всього через п’ять місяців після початку постачань, а тепер підняв ціни, причому дуже відчутно. Так, в Норвегії хетчбек подорожчав на 4,7 тис. євро (до 38 тис. євро), в Нідерландах – на 5,7 тис. євро (до 46,7 тыс. євро). Продаючи Opel групі PSA, GM зобов’язався продовжити постачання Ampera-e, але в нових реаліях в цьому залишилося мало сенсу: квоти на електрокар для європейських ринків вже вибрані до 2019 року, і тим, хто ще не зробив замовлення, буде простіше дочекатися нових, французько-німецьких EV – або зробити вибір на користь моделей інших брендів.