За перші тижні з початку офіційних продажів Volkswagen реалізував у Європі 37 тисяч нових електрокарів ID.3, заявив виданню Financial Times директор з продажів концерну Юрген Штакманн. Водночас термін початку постачань машин, що були продані клієнтам, знову перенесено – цього разу на жовтень 2020 року.

Штакманн розповів про те, хто обирає ID.3. Так, середній вік покупців бензинових і дизельних моделей Volkswagen в Європі дорівнює 58 рокам, а покупці ID.3 молодші від них на 10 років. Це дорослі чоловіки з вищою технічною освітою. Вони живуть в містах та найближчих передмістях, але не в сільській місцевості. Для більшості з них ID.3 стане другою машиною в сім’ї.

Цікаво, що 85% покупців електричного хетчбека раніше ніколи не володіли автомобілями марки Volkswagen. Водночас для бензинового хетчбека Golf частка лояльних покупців навпроти становить 85%. Іншими словами, віддані клієнти Volkswagen не поспішають купувати новинку, зате її беруть ті, хто раніше на машини цієї марки навіть не дивився.

Незважаючи на затримку з початком постачань, Volkswagen розраховує до кінця року передати клієнтам 60-70 тисяч таких машин. Судячи з усього, їхне виробництво стартувало в термін, але не готовим виявилося програмне забезпечення. Як тільки його налагодять, вже електрокари перепрошиють і відправлять покупцям.